מאז הגיחה לעולמנו הבינה המלאכותית, חיי המקצועיים עברו שינוי מהותי ואני כבר לא קופירייטר, מנהל סושיאל או מנהל שיווק.
אני סלשר.
קופירייטר/מנהל סושיאל/מנהל שיווק/מנהל מותג/יוצר/חוקר בינה מלאכותית/מעצב/עורך וידאו/במאי ועוד כמה סלשים קריאייטיביים.
בהתחלה, זו הייתה סקרנות. עיצוב פה, כתיבת הנחייה שם, אבל מהר מאוד, התחביב החדש הזה הפך לדרך חיים.
דרך בה נפגשות המילים עם פרומפטים, תסריטים שהופכים לסרטונים בלחיצת כפתור ורעיונות, ועיצובים פנומנליים המקבלים דרור וכנפיים מוחשיות וויזואליות.
ככה מצאתי את עצמי חודשיים לפני המלחמה יוצר לאמדוקס סרטון TED פנימי ואינטראקטיבי, המשלב תמונות עתידניות ומספר דמויות שונות בקולו של המנחה, סרטון בר-מצווה (פרובונו) לנער אוטיסט בתפקוד גבוה, בו הנגשתי בקולו שלו את דבריו, כך שישמעו בצורה ברורה ומובנת, ותמונות עבור מוצרים למרכז לוגיסטי במרכז.
הבינה המלאכותית הפכה לכלי עזר שמאפשר לי ליצור פרויקטים ברמה אחרת (וכמה כאלה במקביל), לנהל את הזמן בצורה אפקטיבית יותר ולהעמיד תוצרים מתקדמים יותר, עבור לקוחותיי הנוכחיים והפוטנציאלים.
אז בפעם הבאה שתרצה/י לשווק את העסק שלך, צא/י מנקודת הנחה שכל האפשרויות זמינות, ושגם השמיים הם כבר לא הגבול...