מאז פרצה לחיינו מהפכת הבינה המלאכותית, אני מחבק אותה. מה זה מחבק? עושה איתה כפיות בלילה ובשנ"צ.
אני רואה בה כלי איכותי ובעל ערך מוסף רב, ונעזר מעת לעת בשביל העסק שלי ועבור קהל לקוחותיי.
בשימוש נכון, הבינה אפקטיבית מאד. היא מקצרת תהליכים, חוסכת במשאבי עבודה יקרים, מספקת לי פרספקטיבות שונות ומגוונות, מרווחת עבורי מעט את הלו"ז ואת פרק הזמן מאחורי המקלדת, ובעיקר – מעשירה וממקצעת אותי, עוד קצת.
אנשים שמשתמשים בבינה מלאכותית יחליפו אנשים שלא
כחובב עיצוב ואוטודידקט מושבע, אני כותב ומדייק את הפרומפטים, משחיז אותם ומקבל תוצרים ויזואליים חלומיים שפשוט כיף לעבוד איתם, ולשלב אותם לצד תכנים שיווקיים בפלטפורמות בהן נמצא קהל היעד.
לעומת זאת, כקופירייטר עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום השיווק והפרסום, אני דוגל עדיין בכתיבת התכנים השיווקיים בעצמי, לרבות תוכניות אסטרטגיה, תוכן וקריאייטיב הנשענות על הצורך, החוזקות, היתרונות היחסיים, המטרות והערכים של לקוחותיי.
מה שכן, בגזרת הכתבות לבלוג שלי, אני נהנה מאד לקבל אינפוטים ורעיונות לתכנים מכלי הבינה השונים, בדגש על Copilot של מיקרוסופט.
איך זה אצלך?